The Fact About ثبت نام تیزهوشان That No One Is Suggesting

Wiki Article

دانش آموزان تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ برای ثبت نام در آزمون فرصت دارند. این مهلت ۱۰ روزه تمدید نخواهد شد و برای دانش آموزانی است که در روز های ابتدایی اقدام به نام نویسی نکرده اند.

مشاوران ما در آویژه با بیش از چندین سال سابقه مشاوره، آماده یاری رسانی به شما هستند.

دانش آموزان برای ثبت نام در این مدارس ابتدا باید در آزمون ورودی شرکت کرده و در صورت کسب نمره قبولی، مجاز به نام نویسی هستند.

داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان ثبت نام کرده اند، لازم است در موعد مقرر شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند.

در بالا به طور کامل شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان را با هم مرور کردیم. حال می‌خواهیم به بررسی شهریه مدارس تیزهوشان بپردازیم.

به عنوانی کسی که یک سال در انجا درس خوانده با اطمینان میتونم بگم اصلا به این جور حرف ها توجه نکنید

من خودم تو همین مدارس تحصیل می کنم تا حد زیادی درسته ولی درست نیست که دور بودن از زندگی عاطفی یا اجتماعی باعث شده که دغدغه هایی که هم سن و سالامون دارن ما نداشته باشیم؟ و بعضی چیزای دیگه

به ازای هر پاسخ صحیح، سه نمره‌ی مثبت و به ازای هر پاسخ غلط، یک نمره‌ی منفی برای داوطلب در نظر گرفته خواهد شد.

بعد از طی کردن این مراحل فرد به پورتال دانش آموزی خود وارد شده و می تواند اقدام به مشاهده نتیجه آزمون خود نماید.

سپاسگذاریم اگر نظرات و تجربیات زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم خود را با ما و دیگر خوانندگان مقاله در میان بگذارید.

دانش‌آموزان و والدین توجه داشته باشند، پذیرش در مدارس تیزهوشان هفتم، منحصراً از طریق شرکت در آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان، انجام می‌شود.

اعلام زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم از جمله مسائل مهم برای دانش آموزان می باشد، تا با ورود به سایت تیزهوشان و مطالعه دفترچه ثبت نام، اقدام به نام نویسی کنند.

لذا دانش آموزان عزیز باید قبل از اقدام به نام نویسی در آزمون مدارس تیزهوشان به مطالعه این شرایط بپردازند.

سوالات خود را در قسمت نظرات مقالات بپرسید و از آویژه جواب بگیرید.

Report this wiki page